
Renfe ha fet un balanç "raonablement positiu" del primer dia del macrotall a l'R3 de Rodalies i ja prepara "petites millores" com potenciar alguns trajectes o fer més visible la senyalització.

El servei de transport alternatiu per carretera amb motiu del macrotall de l'R3 de Rodalies ha arrencat amb tranquil·litat i pocs usuaris aquest dimarts al matí a Centelles (Osona), convertida en estació intermodal.











