
L'Hospital Comarcal de l'Alt Penedès ha reobert portes aquest dilluns després de tres setmanes de tancament per la inundació que va provocar la forta pluja del 12 de juliol. A primera hora s'ha començat a fer el trasllat dels 34 pacients de llarga hospitalització que es trobaven al centre Sant Camil, a Sant Pere de Ribes, i s'espera que el procediment culmini aquest mateix dilluns.

Renfe ha anunciat que destinarà una partida de 23,5 MEUR en la millora de la disponibilitat i fiabilitat dels trens de la flota de Rodalies. Entre d'altres, s'incrementarà l'atenció en via per reduir la necessitat d'entrada dels trens als tallers i se n'augmentarà la capacitat per atendre els vehicles que hi entren fora de la planificació prevista.











