
Dues persones han mort aquest dilluns a la tarda en un xoc per encalç entre una furgoneta i un camió a l’AP-2, a l’altura de Vimbodí i Poblet. Amb aquestes ja són 102 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a les carreteres interurbanes de Catalunya.

Els Mossos d'Esquadra tenen oberta una investigació per una agressió sexual múltiple a una dona a l'Hospitalet de Llobregat. Segons fonts policials, els fets es van produir durant la tarda del passat dissabte, quan la víctima es trobava dins el seu domicili. Els Mossos van rebre l'avís passades unes hores i es van traslladar al pis, on la víctima va explicar que tres homes havien entrat al seu domicili i l'havien agredit sexualment.











