
Un home ha resultat ferit en l'incendi d'un habitatge a Vilafranca del Penedès la matinada d'aquest dimarts. Els Serveis d'Emergències Mèdiques (SEM), han atès l'home que ha patit una intoxicació a causa del fum que ha inhalat. Els Bombers han rebut l'avís a les 02.48 hores i fins el lloc s'hi ha desplaçat cinc dotacions del cos.

El Departament d'Empresa i Treball ha destinat 42 milions d'euros en 2 anys al programa FPO Dual, que facilita als joves formació i un contracte de treball de 12 mesos en una empresa. 2.133 persones han seguit el programa.











