
L’Ajuntament de Barcelona ha iniciat una campanya informativa de diverses setmanes als futurs eixos verds de l’Eixample per donar a conèixer a la ciutadania quines són les condicions d’estacionament previstes per la normativa en aquests àmbits en transformació de la ciutat. La campanya va adreçada de manera específica als conductors de motocicleta i ciclomotor.

Sant Pere de Torelló va instal·lar, ara fa 30 anys, una de les primeres calderes de biomassa al país. La seva aposta per l'energia verda el va convertir en un municipi pioner a Catalunya. L'any 2019 en va instal·lar una de nova i, entre les dues instal·lacions, dona aigua calenta i escalfor al 70% del poble, de 2.500 habitants i amb hiverns molt freds.











