
El col·lectiu d'autònoms s'ha manifestat aquest diumenge per reclamar una pressió fiscal "justa" i millores laborals. L'acció l'ha convocat la plataforma Dignitat dels Autònoms en ciutats com Barcelona, Girona o Tarragona. En aquesta última ciutat, segons la Guàrdia Urbana, s'han concentrat unes 700 persones.

El Govern ha decidit intensificar els controls i la vigilància a les entrades de Collserola per evitar que la població accedeixi a la serra. Després de la detecció de dos casos de pesta porcina africana en porcs senglars, es va optar per restringir l'accés al parc natural per a activitats de lleure, coincidint amb les tasques per detectar més possibles infeccions.











