
El Recinte Modernista de Sant Pau de Barcelona ha inaugurat aquest dimarts la segona edició de ‘Els llums de Sant Pau’. Fins al 15 de gener la iniciativa mostra noves instal·lacions lluminoses amb una experiència immersiva. En concret, es tracta de més d’una vintena d’instal·lacions artístiques lluminoses i un planetari immersiu.

La mina de petroli de Riutort (Guardiola de Berguedà) reobrirà les portes a les visites del públic aquest dissabte, 26 de novembre, després d'estar tancada els darrers cinc anys. Això ha estat possible gràcies als treballs de restauració i protecció dels sostres i parets per millorar la seguretat. Els treballs, que han costat prop de 75.000 euros, han consistit a dur a terme l’estabilització i sosteniment de diferents sectors de la mina de petroli.












