
Girona crearà un grup de seguiment ciutadà centrat en la recollida d'escombraries i el manteniment de l'espai públic. El formaran representants d'associacions de veïns, d'entitats i de sectors econòmics.

El cuiner Fermí Puig, el periodista Òscar Muñoz i la llibretera Montserrat Úbeda han rebut aquest dilluns a títol pòstum la Medalla d'Honor de l'Ajuntament de Barcelona. L'alcalde de la ciutat, Jaume Collboni, ha lliurat aquesta tarda al Saló de Centre els reconeixements corresponents a l'any 2025.











