Més de 7.000 persones han participat en la tercera edició del Jump2Digital que ha tingut lloc aquest divendres a la Fira Montjuïc. El certamen l'organitza Mobile World Capital Barcelona, que ha afirmat que es tracta d'un rècord de participació, gairebé el triple dels 2.500 assistents de l'any passat.
L'esdeveniment sobre talent digital està orientat a connectar nous professionals digitals i aquells que volen reinventar-se amb empreses de l'entorn digital. Entre les diferents activitats programades s'inclouen formats com experiències tecnològiques singulars, tallers i videojocs. Els organitzadors afirmen que s'han fet més de 1.000 entrevistes de feina, de les quals preveuen que un 30% siguin satisfactòries.
Aquesta edició ha comptat amb creadors de contingut digital com Cristinini, Luzu, Sara García, Nate Gentile o DotCSV, que han parlat sobre Intel·ligència Artificial, 'Computer Science', 'Big Data' o les bretxes de talent digital, davant un públic majoritàriament jove.
Francesc Fajula, director executiu de Mobile World Capital Barcelona, ha assegurat que la tercera edició de Jump2Digital "ha superat totes les expectatives i ha permès consolidar l'esdeveniment com un punt de trobada imprescindible per a tots els agents implicats en el món digital".
Aquesta és la primera de les tres edicions de Jump2Digital ubicada a la Fira de Barcelona. El públic ha pogut assistir a diferents tallers impartits per centres formatius de referència i a activitats dirigides al nou talent digital com un 'Speed Dating', una Hackató amb més de 100 participants i més de 200 mentories a càrrec d'experts del sector.