
El Gran Recapte d’Aliments ha arrencat aquest divendres la seva quinzena edició al Mercat de Santa Caterina de Barcelona. Sota el lema 'Alimenta el que importa', el Banc dels Aliments fa una crida a la ciutadania a participar de la iniciativa per aconseguir fer fronts a uns propers “mesos difícils”.












