
El sindicat CGT ha convocat cinc jornades d'aturades parcials a Adif i una a Renfe per discrepàncies en la reducció de la jornada laboral a 35 hores a la setmana en dies i no en minuts, com proposa l'ens gestor d'infraestructures ferroviàries; i contra la pèrdua de poder adquisitiu i contra la "contínua externalització" de les tasques que han de dur a terme els treballadors de les dues empreses.












