El Govern impulsa una oficina d’atenció ciutadana integrada a la Catalunya Central

El Govern impulsa una oficina d’atenció ciutadana integrada a la Catalunya Central
El Govern ha aprovat impulsar la creació d'una oficina d'atenció ciutadana integrada a la Catalunya Central on fins ara no n'hi havia hagut cap. En total, s'ha aprovat dotar l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre amb onze places, tot i que no suposarà ni l'augment de plantilla ni de pressupost ja que aniran a compte de les places que transferiran els diferents departaments.

Una d'aquestes places serà de tècnic superior, dues d’administratiu i vuit llocs singulars d’informador o tramitador. Concretament, Presidència transferirà dues places; Empresa i Treball i Educació, tres cadascun; i Drets Socials, Territori i Salut, una plaça cadascun.

D’altra banda, els serveis d’atenció ciutadana en l’àmbit de les polítiques socials que fins ara es prestaven des de l’Oficina d’Afers Socials i Famílies de Manresa, s’incorporaran a aquesta nova oficina, adscrita a la Delegació Territorial del Govern de la Catalunya Central.

Grup El Cargol

 

Membres de:

Amb la col·laboració de:

✉️ info@ lesvegueries.cat 
✉️ publicitat@ lesvegueries.cat