
Renfe ha tallat la circulació de trens entre Figueres i Flaçà (Gironès) des d'aquest dissabte i fins demà diumenge per les obres de millora que es fan en el pont sobre el riu Ter entre Flaçà i Sant Miquel de Fluvià i al pas inferior de l'estació de Camallera (Alt Empordà).
Els trens amb origen Barcelona circularan amb normalitat fins a Flaçà. En aquesta estació hi haurà autobusos que connectaran amb Figueres i faran parada en totes les estacions intermèdies del tram. A més, hi haurà un bus directe que connectarà Girona i Figueres en els dos sentits. Entre Figueres i Portbou (Alt Empordà) es mantindrà la circulació habitual ferroviària.


