Lidl inverteix prop de 5M€ en l'obertura de la seva nova botiga a Vilafranca del Penedès i crea 15 noves ocupacions

Lidl inverteix prop de 5M€ en l'obertura de la seva nova botiga a Vilafranca del Penedès i crea 15 noves ocupacions
El nou espai comercial compta amb 1.300 m² de sala de vendes (un 30% més respecte a la primera botiga) per oferir un millor servei i experiència de compra als seus clients. Disposa de més de 150 places d'aparcament i incorpora mesures d'eficiència energètica.

En línia amb el seu compromís de contribuir a la generació de riquesa i ocupació local, la companyia ha creat 15 nous llocs de treball i ha comptat amb la col·laboració d'empreses locals per a la construcció i l'equipament del punt de vendaAmb aquesta obertura, la cadena continua reforçant la seva presència a Catalunya, on compta amb més de 120 centres i, gràcies a la seva activitat, ja genera més de 22.800 ocupacions entre directes, indirectes i induïdes (un 0,68% del total)

Lidl continua reforçant la seva presència a Catalunya i, en aquest cas, a la província de Barcelona, inaugurant la seva nova botiga a Vilafranca del Penedès (Avinguda de Tarragona, 110), localitat on ja porta 15 anys oferint els seus serveis. Després de derrocar per complet el seu anterior establiment, la cadena de supermercats estrena ara en la mateixa ubicació unes instal·lacions més sostenibles, còmodes i àmplies per oferir un millor servei i experiència de compra als seus clients.

La companyia ha invertit prop de 5 milions d'euros en la seva construcció i equipament i, a més, ha confiat la seva execució a empreses locals, posant de manifest el compromís de la marca amb la generació de riquesa i ocupació local. Així mateix, l'obertura d'aquest nou centre ha suposat la creació de 15 nous llocs de treball, per a una plantilla total de 35 persones.

El nou punt de venda, que estarà obert en un horari comercial de 9.00 a 21.00 hores de dilluns a dissabte, disposa d'un ampli aparcament de més de 150 places (amb punts de recàrrega per a vehicles elèctrics) i de 1.300 m² de sala de vendes (un 30% més respecte a l'anterior botiga) en els quals els vilafranquins podran trobar una gran varietat de productes frescos (com fruita i verdura, carn i peix o pa i brioixeria acabada de coure) i també de nevera, aliments secs envasats, begudes, cosmètica, higiene personal, neteja i articles de basar. Tot això complementat amb accions periòdiques com les seves setmanes temàtiques d'alimentació internacional, cada vegada més referències regionals, i un extens i exclusiu assortiment de Nadal de les seves marques pròpies Deluxe, D’OR i Favorina.

En el marc del seu compromís amb la sostenibilitat i la reducció de les emissions de CO2, per aquesta obertura Lidl ha posat en marxa mesures d'eficiència energètica, com la il·luminació LED, el sistema de gestió domòtica o la instal·lació de 900 m² de panells fotovoltaics.

El compromís de Lidl amb Catalunya

La inauguració d'aquest nou espai comercial a Vilafranca del Penedès reflexa, una vegada més, l'aposta de Lidl per Catalunya, regió en la que porta prop de 30 anys generant riquesa i on ja compta amb més de 120 establiments i una plataforma logística -a Montcada i Reixac (Barcelona), amb previsió d'inaugurar unes altres dues a Martorell (Barcelona) i Constantí (Tarragona) en el futur-.

Gràcies a la seva activitat, l'impacte de Lidl a la comunitat ja arriba gairebé als 1.100M€ anuals aportats al PIB (un 0,56% del total) i supera les 22.800 ocupacions directes, indirectes i induïdes generades (un 0,68% del total), segons dades de PwC.

El compromís de Lidl amb Espanya 

Des de la seva responsabilitat com a gran empresa, Lidl treballa més que mai per a reforçar el seu compromís amb Espanya i contribuir de manera decidida al desenvolupament econòmic, laboral i social del país davant l'actual context de dificultat. En aquest sentit, la companyia continua generant riquesa en tot el territori gràcies a l'obertura de noves botigues i plataformes logístiques, la creació de nous llocs de treball de qualitat i la compra de més producte nacional i regional, impulsant i internacionalitzant els negocis dels seus proveïdors. Tot això estant prop dels col·lectius més vulnerables amb projectes que permeten millorar les seves vides, sense renunciar en cap moment a la sostenibilitat com a eix principal de la seva activitat i oferint sempre la cistella de la compra més barata del mercat als seus clients. 

Sobre Lidl 

Lidl és una cadena de distribució alimentària amb presència des de fa més de 25 anys a Espanya, on gràcies a la creixent confiança dels seus clients ja és el tercer operador del sector per quota de mercat. Avui dia, compta amb una xarxa de més de 630 botigues i 11 plataformes logístiques i amb una plantilla de més de 17.000 empleats. Lidl també treballa estretament amb uns 850 proveïdors nacionals als quals compra producte per valor de 5.200 M€ anuals, exportant més de la meitat. 

Lidl Supermercats és la filial a Espanya de l'alemanya Lidl Stiftung, companyia integrada al seu torn en el Grup Schwarz, quart operador mundial en l'àmbit de la distribució alimentària. Actualment, Lidl com a grup és la cadena de supermercats líder a Europa i és present en una trentena de països en el món, amb una estructura de prop de 11.550 establiments i més de 200 centres logístics i amb una plantilla de més de 341.000 persones. 

Grup El Cargol

 

Membres de:

Amb la col·laboració de:

✉️ info@ lesvegueries.cat 
✉️ publicitat@ lesvegueries.cat