
La dona que aquest diumenge al matí ha estat atropellada per un autobús de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha mort, segons ha informat l'Ajuntament.

L’Ajuntament de Manresa ha condemnat la baralla multitudinària que es va produir dissabte al municipi, que considera “molt greu”. En un comunicat, el consistori ha informat que s’han obert diligències per “baralla tumultuària i desordres públics”.











