Tortosa tornarà a recrear el setge que va patir la ciutat el 1708 en l'enfrontament de les tropes austriacistes i borbòniques durant la Guerra de Successió i que va culminar amb la capitulació de la ciutat. El proper cap de setmana, més d'un centenar de figurants de diferents companyies escenificaran la batalla fluvial, a la platja del riu de Ferreries, i l'assalt borbònic a les avançades de Sant Joan.












