
La central nuclear d'Ascó I opera en aquests moments al 80% de potència i puja la càrrega, segons l'empresa gestora ANAV, després de patir aquest dilluns al vespre la segona aturada no programada en tres dies. La mateixa operadora ha informat que va iniciar la seqüència d'aturada per identificar la causa del comportament anòmal del seqüenciador de càrregues del tren A.












