
L'Ajuntament d'Olot ha prohibit els patinets elèctrics pel centre de la ciutat. Ho ha aprovat el ple celebrat aquest dijous, a través d'una modificació de l'ordenança de mobilitat de la ciutat. Tot plegat després que en el darrer any i mig -des de gener del 2022- la Policia Local denunciés 220 persones per anar amb el patinet i es produïssin fins a 23 accidents.

El Departament de Salut subvencionarà amb 9.000 euros tres projectes de l'Àrea Bàsica de Salut de l'Escala (Alt Empordà). Cadascuna de les tres iniciatives rebrà 3.000 euros i serviran per ajudar a finançar-les.











