
El servei de Rodalies es reprendrà aquest dilluns però amb transport alternatiu en alguns trams. A l’R1 hi haurà servei d’autobús entre Blanes i Maçanet; a l’R3 es preveu servei alternatiu en tota la línia; a l’R4 hi haurà autobusos entre Sant Sadurní i Martorell i entre Manresa i Terrassa, i a l’RL4, entre Cervera i Manresa; a l’R11 hi haurà autobús entre Figueres i Portbou; a l’R13 hi serà entre Vinaixa i Sant Vicenç de Calders; a l’R14 passarà el mateix entre Reus i Vinaixa, i a l’R15 entre Reus i Riba-roja d’Ebre.












