
Un camió i un tramvia han xocat aquest dijous a l'altura del carrer Cristòfol de Moura, a Sant Adrià de Besòs (Barcelonès). Fruit de la topada, el camió ha quedat totalment bolcat a la via i el conductor atrapat dins la cabina fins a l'arribada dels Bombers.





Els Mossos d’Esquadra van denunciar penalment diumenge un home de 49 anys per conduir begut a l’A-2. El vehicle va ser vist pels volts de les onze de la nit per diversos conductors que van trucar al 112. A l’alçada d’Alcoletge van veure com el camió circulava de manera erràtica, envaint els dos sentits de la marxa.





