
Més de 40.000 estudiants han començat aquest dimecres les proves d'accés a la universitat (PAU), uns 32.000 a la demarcació de Barcelona. La selectivitat d'enguany és la que té més alumnes matriculats de totes les que s'han fet, 41.671, un 3% més que l'any passat.












