
El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha anunciat aquest dissabte descomptes en trens i autobusos per a joves per viatjar per Europa i Espanya aquest estiu.

L’alcaldessa de Figueres, Agnès Lladó, ha anunciat aquest dissabte que divendres a la nit va activar la contractació d’empreses externes que ja estan recollint escombraries i netejant la ciutat des de les 6 del matí.











