
Els comerços de Barcelona faran aquest divendres una "apagada massiva" del seu enllumenat per protestar contra l'encariment de l'electricitat. En una nota de premsa, Barcelona Comerç ha convidat a tots els locals adherits als seus eixos comercials i a la resta del comerç de la ciutat a apagar les llums de 12.00 a 12.15 del migdia per reclamar "mesures urgents" que es tradueixin en una "disminució immediata" de l'impacte del preu de l'energia als negocis.

Una plataforma de veïns, Unió de Pagesos i l'Associació de Naturalistes de Girona han començat a recollir signatures en contra del projecte de ciutat esportiva que el Girona F.C. planeja a Vilablareix. Consideren que aquest equipament suposarà la pèrdua de les poques zones agrícoles que queden al municipi i a la zona metropolitana de Girona.











