
Renfe reprendrà els trajectes a França a partir del 13 de juliol amb la ruta Barcelona-Lió. L'operadora ha anunciat aquest dilluns el seu pla per convertir-se en un actor "de referència" al país gal després del trencament amb la francesa SNCF.

Els pagesos de les cooperatives Coselva i l'Avellanera de la Selva del Camp (Baix Camp) utilitzaran aigua regenerada de la depuradora del mateix municipi per regar. L'ajuntament calcula que es podran aprofitar gairebé 800 m3 d'aigua diaris després d'instal·lar un nou filtre a la depuradora per fer servir l'aigua del terciari i arranjar una bassa per emmagatzemar-la.











